Your Trusted 24 Hours Businext Service Provider !

Visual Identities

Fundamentals

Fundamentals for building a brand

Online

Fundamentals for building a brand

Offline

Slider Image
Slider Image
Slider Image

RECRUITMARKETING

De huisstijl van RecruitMarketing bestaat uit een logisch samenspel tussen logo, beeldmerk en kleuren. Hiermee communiceren we hét bestaansrecht helder: Solid results.

ORANJEGROEP

De merkessentie van Oranjegroep hebben we vertaald naar een hele nieuwe visuele identiteit. Vanuit het Oranje Jargon is bij Oranjegroep gekozen voor verschillende krachtige beelden, stijlelementen en uitgesproken kleuren als fundament voor de huisstijl.

Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image

DE BORGERMEESTER

De visual identity van De Borgermeester is enerzijds licht en met een geintje hier en daar – maar moet ook zeker een serieuze toon hebben en vertrouwen uitstralen. We hebben gekozen voor een speels gebruik van kleuren, visuals en stijlelementen.

WOLZ

WOLZ is een jong, speels bedrijf en werkt voornamelijk met bedrijven uit het klein- en middensegment. Hier hebben we mee gespeeld qua kleuren, door te kiezen voor combinaties die normaal met elkaar vloeken. Het kiezen van deze tegenstrijdige kleuren getuigd van innovatie.

Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image

BRICKTON

Wij hebben Builders Academy omgetoverd naar Brickton. Vanuit de merkwaarden speels en verbindend, hebben we gekozen voor verschillende, opvallende, kleurige vormen, patronen en typografie als fundament voor de huisstijl. De combinatie is niet alleen esthetisch mooi – het is ook een slimme manier om met relatief weinig middelen een sterke signature-look te creëren.

Met designs kan he-le-maal los worden gegaan met de stijlelementen. Kleuren, fonts, vormen, visuals – alles mag door elkaar gebruikt worden. Dat is juist tof!

BUILDING HEROES

Voor de huisstijl van Building Heroes is gekozen voor een stoere, sporty stijl met een mainstream appeal, maar niet markt-comforme uitstraling. Daarnaast hebben we in lijn met de merkeigenschap ‘stoer’ en de daaraan gerelateerde merkwaarde ‘echtheid’, zijn authentieke, rauwe corporate beelden geschoten. Benieuwd naar deze fotografie? Bekijk deze hier.

Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image

CROSSPHASE

We hebben de oude huisstijl van Crossphase opgefrist met meer moderne, warme kleuren en een versimpeld, strak logo in drie verschillende versies. Naast ronde vormen en visuals gebruiken we ook het beeldmerk als stijlelement. 

Naast een grafische basis hebben corporate visuals gemaakt. Alledaagse, bijna retro, officesuplies symboliseren wat Crossphase doet en ze hebben daarbij áltijd de overview – ook dat zie je terug in de beelden.

DE JONGENS VAN HR

De huisstijl van de jongens van HR is stoer, no-nonsense en vriendelijk: precies zoals we hun merk ook hebben gemaakt. 

Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image

FYNCH

FYNCH denkt out-of-the box en zonder beperkingen, verkent graag nieuwe wegen en is ervan overtuigt dat het leven daar leuker en dus beter van wordt. En dat maakt FYNCH origineel, maar ook effectief. FYNCH is open, direct en is niet bang om bestaande overtuigingen, inclusief die van zichzelf, te toetsen aan de realiteit. Dit zie je terug in hun visuele identiteit.

GAIN

De merkessentie van GAIN hebben we vertaald naar een hele nieuwe visuele identiteit. Langs de eigenschappen continuïteit, verbinding, betrouwbaar en kwaliteit hebben we gekozen voor een licht merk met rode en turquoise accenten. Versterkt door fotografie waarin ‘reflectie’ als thema centraal staat.

Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image

The Whole Company

The Whole Company laat organisaties holistisch kijken naar wie ze zijn en wat ze betekenen voor hun medewerkers én de wereld. Vanuit die essentie hebben we de kleuren in de visual identity de elementen aarde en lucht laten representeren en de holistische aanpak gesymboliseerd in het beeldmerk. Dit gecombineerd met een superstrakke letter en opmaak maakt het geheel strak en professioneel.

MODEHUIS BLOK

In de visual identity van Modehuis Blok zie je echtheid en natuurlijke interactie terug, in een fashionable context.

Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image

UP

Voor UP hebben we een vrouwelijke, kleurige visuele identiteit ontwikkeld waarin een flow centraal staat in elk stijlelement.

OASES

Vanuit de merkwaarden effectief, luchtig en makkelijk hebben we gekozen bij OASES voor verschillende krachtige objecten, stijlelementen en frisse kleuren als fundament voor de huisstijl. De combinatie is niet alleen mooi maar vertelt ook het verhaal van het merk.

Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image

YOUMAN

We hebben voor YOUMAN een huisstijl gecreëerd met elementen die zakelijkheid én menselijkheid representeren.