Fundamentals
Online
Offline
VICTORY IS OURS
Het Victory is Ours event is georganiseerd om het merk Building Heroes nóg meer te laten leven bij hun medewerkers. We kozen voor een mysterieuze en unieke locatie die alle zintuigen van de gasten zou prikkelen. Het middagprogramma bestond uit drie delen: leren pitchen van de Nederlands kampioen pitchen, het direct in praktijk brengen van deze kennis in speeddate-pitch sessies en een mini-college over een nieuw HR programma.
STORIES TO LIFE
We vierden de lancering van het nieuwe merk van Crossphase én hun 12,5 jarig bestaan tijdens het Stories To Life event in de Metaal Kathedraal in Utrecht. Alles stond in het teken van verhalen vertellen: de locatie, het diner, de sprekers (contentguru Noz Urbina en digital mediabaas Matthias Scholten), de aankleding, de aanwezigheid van dichter Lars van der Werf én zelfs de manier waarop er gefotografeerd is.
SOMETHING TO GAIN
Het ‘Something to Gain’ event is een jaarlijks evenement voor professionals in de audiologische industrie, van onderzoek, industrie, retailers, medici tot patiëntenorganisaties en alle andere belanghebbenden.
We hebben een gevarieerd programma neergezet langs de thema’s: het oor, het brein en het hart. Met als doel te informeren over de laatste ontwikkelingen in het vak en te inspireren. We zijn trots op de goede opkomst van professionals binnen de gehele hoorbranche, enthousiaste reacties, meer zichtbaarheid richting stakeholders, nieuwe connecties en mogelijke samenwerkingen.