Your Trusted 24 Hours Businext Service Provider !

CAMPAGNES

Fundamentals

Fundamentals for building a brand

Online

Fundamentals for building a brand

Offline

Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image

We bouwden de Home of Heroes. Een volledig gepimpte bouwkeet; van alle gemakken voorzien. Een gigantische televisie, goede koffie, playstation, een popcornmachine, voetenbadje en ga zo maar door.

Hieromheen creërden we een succesvolle, omnichannel campagne: van strategie en concept tot de volledige creatie van middelen (meerdere video’s, fotografie, site, socials, print, singing, public relations).

Slider Image

GEEN GEPIEP! GEBRUIK JE DOPPEN.

GAIN

GAIN lanceerde deze preventie-campagne voor jongeren tijdens het Amsterdam Dance Event. Naast een website met informatie, tips en geluidsfragmenten om te ervaren hoe het is om gehoorschade te hebben, creëerden we een podcast-serie waarin bekende dj’s praten over hun carrière, hun passie voor muziek én het belang van optimaal horen, over de impact van gehoorbeschadiging en hoe je dit kan voorkomen.

Slider Image
Slider Image

De social media campagne heeft in een periode van twee weken zo’n 90.000 jongeren bereikt en de podcasts zijn in die periode ongeveer 1.000 keer beluisterd. De campagne kent publicaties in vakpers en landelijke media, zoals Het Parool, Radio 1 journaal, NPO 3.

Meer weten? Bekijk de campagne website hier.

Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image
Slider Image

STAY UNITED

FREELANCERS UNITED

Voor onze opdrachtgevers maakten we tijdens deze corona tijd Whatsapp visuals, in lijn met het merk en gebaseerd op de huidige situatie. De centrale boodschap is Stay United.